Alla inlägg den 29 maj 2011

Av sandra - 29 maj 2011 11:24

Godmorgon!

idag är det mors-dag och jag , mamma , moster , mormor ska äta någonstands ute och de ska bli gott men först ska jag va med Emma och de ska bli kul vi ska se på film vi ska se: I taket lyser stjärnorna

och igår såg vi: Säg att du älskar dig och den var bra!

Just nu kollar jag på TV och väntar på att hon ska vakna och jag ska äta och sånt men jag orkar inte jag har gymt ont i min hals och jag hoppas verkligen att den blir bättre tills ikväll jag kommer få snakka mkt med Emma och dom andra sen men de blir nog bra jag ska dricka honungste och det kanske hjälper lite :)

Igår va jag på lager 157 där köpte jag :

en tröja 120 kr

sen cyckla vi till citygross och därköpte jag :

3 pkt tuggummi + halstabletter :)

Sen gick jag och Emma ut och vi sola solarium det var skönt <3

Sen när vi kom in kolla vi film till klockan 1 typ sen så gick hon hem och sen kolla jag TV och smsa med henne och sen gick jag och la mig och då var klockan typ halv 3 och sen vaknade jag klockan 11 <3

Sen har jag inget att göra nu jag får väl äta:)

Men vi får se hur det kommer gå men det gåt säkert bra (a

Jag vet att jag är seg på att skriva men jag ska bli bättre jag skriverf i alla fall en gång i veckan ocg de e bra !


Ha en bra morsdag och så ses vi någon annan gång


Kram: Fottobruden ;) <3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards