Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

S ö n d a g. . .

Av sandra - 1 maj 2011 12:23

Hejj alla !

Jag har ändrat text nu för den andra tycker jag inte va så snygg längre !

Igår spenderade jag dagen på markanden med Bella & Emma vi hade sjukt mysigt jag handlade:

2 par glassögon ( 1 par fjortizglasögon , 1 par glassögon med fönsteglss )

Brända mandlar

Helium ballonger ( jag och Emma hade kul med den )

munkar 2 st med socker på

dricka

Mat

Sen tror jag inte att jag köpte mer..

Idag ska jag nog va med Emma om hon kan :)

Sen i veckan har jag också fyllt i min konfalapp och jag ska antingen gå på äventyr eller lägergruppen... och de börjar typ i September

I fredags sov jag över med Emma & Bella och vi hade kul vi va uppe till 4-halv 5 men vi hade kul i alla fall;)

Vi vaknade kl 10 åt frukost sen fixade vi oss sen så gick vi ut på marknaden men det fanns inga karuseller tummen ner för de för vi hade sett fram i mot att åka men karusellerna fanns i hbg och vi orkade inte åka dit :)

Sen när vi kom hem skulle Bella hem och jag va bara med Emma...

Sen vid 9 gick vi ut ett tag och sen när vi kom hem så hade mammas jobbkompisar kommit dom skulle ut på fest så jag och Emma var ensamma hemma och vi hade jätte kul.. sen efter ett tag kom mammas jobbkompis hon hade glömt sina cigg och hon fick dom och sen efter 10 min typ kom mamma hon hande glömt sin väska + plånboken och jag och mma vågade nästan inte öppna för vi visste inte vem det var :)

Emma stack hem id 12 tiden och jag följde henne hem och sen satte jag mig vid datan sen vid 1-2 tiden somnade jag för jag var så jävla trött

Jag vaknade vid 11 tiden och jag e sjukt trött fortfarande men skit i det ;)

Just nu kollar jag på TV och sitter här och väntar på att Emma ska vakna:)

Sen har jag igentligen spanska läxa till imorgon men jag är ju så smart att jag glömmer boken i skåpet i skolan :)


Jaha , det var allt för mig denna gången;)


/ fottobruden :)


Hoppas ni har haft en bra och solig helg som jag har haft :)<3


Hejjdå ;)<3







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 29 maj 2011 11:24

Godmorgon! idag är det mors-dag och jag , mamma , moster , mormor ska äta någonstands ute och de ska bli gott men först ska jag va med Emma och de ska bli kul vi ska se på film vi ska se: I taket lyser stjärnorna och igår såg vi: Säg att du älska...

Av sandra - 21 maj 2011 18:06

Hellå bloggen :) lite dålig uppdatering jag vet men det är det väldigt ofta här men jag ska försöka va bättre jag lovar ! Just nu sitter jag och äter flygande jacob och lyssnar på musik :) Det har varit varmt idag just nu är det : 25,7 grader m...

Av sandra - 15 maj 2011 10:17

Godmorgon eller vad man nu ska säga:)   Jaha , då börjar vi med att skriva vad man gjorde i Fredags efter att jag hade bloggat Jag var på träningen till klockan 8 sen så cyklade jag och Emma hem till mig och jag åt och ducha. Sen spelade vi mar...

Av sandra - 13 maj 2011 15:54

Hejj , hallå och goddag vafan vet jag ;)   Idag är det Fredag óch det betyder att det är helg ÄNTLIGEN!!!! Jag har längtat till idag för idag ska jag sova över hos Emma kanske fast först ska jag på träning ( dans ) Sen ska man va med Emma efter...

Av sandra - 9 maj 2011 07:58

Godmorgon! :) Idag är det Måndag och det betyder att det är skola idag men jag börjar inte förens klockan 10 men jag ska igentligen gå upp klockan 08:50 men jag vakande innan och jag kunde inte somna om:) Just nu kollar jag på TV jag kollar på va...

Ovido - Quiz & Flashcards