Alla inlägg under februari 2011

Av sandra - 28 februari 2011 18:08

Helluu:)

Idag var det skola, och jag vaknde halv 10 lena väkte mig och jag hade 10 min på mig att göra ve mig:)

Sen när jag kom hem så hade pappa ringt och jag ringde tillbaks och sen sa att han hade varit tvungen att avliva min hund så jag blev jätte ledsen:/

Men jag vet att han har det bättre i himlen där han är nu eller var han nu är:)

 

R.I.P

ceacar '' fesar '' carlsson

28/2-2011

vila i frid

du finns i mitt hjärta föralltid:)<3

 

Just nu kollar jag på TV och sitter vid min mammas data för min andra jag har här e lite konstig eller mkt konstig det går inte att starta den.

Kändes bra att skriva av mig lite<3

 

Ha det bra<3

 

/ fottobruden

 

Av sandra - 27 februari 2011 11:57

Tja bloggen!

Idag vaknade jag typ halv 12 men somnade inte förens halv 4 menmen...

Idag är de Söndag och det e inte kul alls för då e det skola igen -.- har varit skönt med lov:)

Aja men hela Söndagen e ju kvar...

Idag händer det inte så mkt ska kanske ta det lugnt va med kompisar jag vet inte:)

Ja , men nu ska jag kolla TV och äta frukost och försöka vakna till liv vaknade typ 1000 ggr och somna om menmen sen sket jag i och somna om och vaknade på riktigt men då var klockan ju 11:25.:)

nu ska man gå ner och göra frukost jag vet inte vad det blir men det blir säkert ngt gott:)<3

 

  

 

ha de bra <3:)

 

/ fottobruden:)<33

Av sandra - 26 februari 2011 11:57

Hejj bloggen:)

Idag vaknade jag 11:10 och sen åt jag sen nu sitter jag vid datan och kollar TV.Idag vet jag inte vad jag ska göra kanske träffa en kompis eller bara va hemma jag vet inte.

Snart e det dlut på ledigheten och det hatar jag. Älskar att vara ledig. Vill typ att sportlovet ska vara i 2 veckor.Men nu e det ju inte så menmen.

Ja jag har typ inte mer att säga men det kanske kommer ett inlägg till ikväll om jag orkar :)

  

Lite ful bild menmen det får vara så nu::)

 

 

/ fottobruden

Av sandra - 25 februari 2011 13:20

Tja bloggläsare:)

Nu orkar jag äntligen gå in på bloggen och göra ett blogginlägg. Jag var skit trött innan och orkade nästan inte göra ngt:)

jag vaknade tio i 11 fast innan det vaknade jag vid halv 8 för jag hade ngt i ögat och fick gå och kolla det sen när jag kom i sängen igen somnade jag direkt:)

Idag häder det inget förutom att jag ska va ed Emma men innan det ska jag sminka mig och klä på mig har nämligen bara pyamas på mig. Men som sagt jag e så jäkla seg på morgonen sså det e inte sant:)

När jag har skrivit klart här ska jag gå och sminka mig och klä på mig och jag lägger självklart upp en bild fast det kanske blir en gamal jag får helt enkelt se vad jag väljer för ngt bild:)

  

Så såg man ut för ett årsen:)

  

Och så ser man ut nu:)

Jag trivs mkt bättre i blont bara för jag är igentligen blont ju:)

 

ha det bra idag så hörs vi ses

 

/ fottobruden:)<3

Av sandra - 24 februari 2011 13:51

Hejj hopp bloggen:)

 

Nu om 10 min ska jag iväg med farmor så det blir ett snabbt inlägg innan:)

Ska in till hbg och fika sen göra ngt ha trevligt:)

 

just nu sitetr jag inne på systers rum och snart ska jag gå men jag tänkte lägga upp en bild...:)

 

Så ser man ut idag:)<3

 

Ps. vakna kvart över 11 efter att både pappa och syster väkt mig 2 ggr så man var inte på så gott humör när man vaknade men skit i de:)<3

 

Ha en super bra dag precis som jag så blir allt skit bra:)<3  

 

/ fottobruden

Av sandra - 24 februari 2011 00:32

Hejj Hejj Hallå bloggen:)

Klockan e halv 1 och jag lägger in ett inläg nu istf senare för jag tror inte jag orkar sen när jag har vaknat men skit i det vet inte om jag gör ett senare men i alla fall så gör jag ett nu:)

Som sagt tillbringade jag kvällen på bion med Emma vi såg Gullivers resor och jag säger bara att den filmen ska man bara se. Den filmen är rolig och allt möjligt jag tyckte i alla fall att den var bra. Imorgon eller idag ska man väl säga om man e fin ska man va med Emma men först ska man med farmor till hbg och göra ngt där:)

Just nu kollar jag på TV och snackar med Emma på msn:)<3

och sen har jag gymt tråkigt...-.-

Ha de bra(K)

 

Godnatt och allt när ni nu går och lägger er:)<3

 

/ fottobruden

 

 

Av sandra - 23 februari 2011 12:38

Helluu:)

Idag ska jag först fika med mormor sen ska jga på bio med Emma vi ska se Gulivers resor:)

Omdöme om filmen kommer sen :)

 

Schema för dagen:

13:00 Göra vid sig sminka sig m.m

13:30 Gå till kakboden

13:45 Framme vänta på mormor , moster , mamma

14:00 fikan

16:00 Hemma igen

17:00 Sitta vid datan kanske TV

18:00 Möta upp Emma till bion

19:00 Filmen börjar vara i 1h 25 min tror jag det var....:)

Sen bara va med Emma ett tag sen hem och ta det lugnt:)<3

 

  

Jag:) nytagen bild idag:)<3

 

Just nu lyssnar jag på musik och väntar på att tiden ska gå:)<3

 

/ fottobruden:)<3

Av sandra - 22 februari 2011 12:22

   

En bild jag kanske ska ha på bloggen:)<3

  

Ni kan gärna kma med förslag på hemsidor man kan göra om bilder på eller ngt sånt:)<3

 

/ fottobruden:) 

Ovido - Quiz & Flashcards