Direktlänk till inlägg 10 april 2011

P r a o a i m o r g o n !

Av sandra - 10 april 2011 21:27

Hejj =))

Det var ett tag sen jag bloggade en hel vecka sen:)

I helgen har jag vatt uppe i blekinge och haft det kul och solat det var sol igår typ 23 grader eller ngt på 20 i alla fall... men det blåste lite men i mellanåt var det faktiskt riktigt varmt så man kunde ha linne och korta byxor utan och frysa gött säger jag bara :) Idag kom jag hem men jag ska lägga upp några bilder från helgen tog kanske 300 st eller ngt sånt:)

Imorgon ska jag praoa från kl 7:45 - 16:00 jobbigt att jobba så länge men det ska ändå bli kul:)

På lördag ska jag på Benjamins dop och jag vet inte vad jag ska ha på mig ens men jag och mamma ska ut och shoppa på tisdag eller onsdag:) Sen händer väl inte så mkt denna veckan sen nästa vecka är det påsklov och på långfredagen ska jag på fest hos min moster och det ska också bli kul... kanske ska sova hos mamma den natten det breos på hur sent det blir men det får vi se då det e ju en vecka och 5 dagar kvar:)

Vad ska jag säga mer?

ja jag kommer inte på ngt annat att skriva just nu så jag skriver imorgon istället om hur dagen har varit på min första prao dag fast jag praoade i 6:an också och då praoade jag på elon och det var hur tråkigt som helst jag bara att på en stol hela dagen hade kanske något och göra i en halv timme när leveransen kom sen hade jag inget att göra igen:)

Denna gången ( 7:an ) ska jag proa på en skola i förskolan och det ska bli spännde:) men jag ska gå upp klockan kvart i 7 och jag som inte e en morgon människa men de går säkert:)<3

Nu kommer lite bilder:

  vår efterätt igår:) 

   

Älskar dig syster:)<3

  Det var mke fint väder:) det gillas :)

   

cool bild tkr jag ;)<3


Ha de bra !


/ fottobruden:):) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 29 maj 2011 11:24

Godmorgon! idag är det mors-dag och jag , mamma , moster , mormor ska äta någonstands ute och de ska bli gott men först ska jag va med Emma och de ska bli kul vi ska se på film vi ska se: I taket lyser stjärnorna och igår såg vi: Säg att du älska...

Av sandra - 21 maj 2011 18:06

Hellå bloggen :) lite dålig uppdatering jag vet men det är det väldigt ofta här men jag ska försöka va bättre jag lovar ! Just nu sitter jag och äter flygande jacob och lyssnar på musik :) Det har varit varmt idag just nu är det : 25,7 grader m...

Av sandra - 15 maj 2011 10:17

Godmorgon eller vad man nu ska säga:)   Jaha , då börjar vi med att skriva vad man gjorde i Fredags efter att jag hade bloggat Jag var på träningen till klockan 8 sen så cyklade jag och Emma hem till mig och jag åt och ducha. Sen spelade vi mar...

Av sandra - 13 maj 2011 15:54

Hejj , hallå och goddag vafan vet jag ;)   Idag är det Fredag óch det betyder att det är helg ÄNTLIGEN!!!! Jag har längtat till idag för idag ska jag sova över hos Emma kanske fast först ska jag på träning ( dans ) Sen ska man va med Emma efter...

Av sandra - 9 maj 2011 07:58

Godmorgon! :) Idag är det Måndag och det betyder att det är skola idag men jag börjar inte förens klockan 10 men jag ska igentligen gå upp klockan 08:50 men jag vakande innan och jag kunde inte somna om:) Just nu kollar jag på TV jag kollar på va...

Ovido - Quiz & Flashcards