Alla inlägg under mars 2011

Av sandra - 30 mars 2011 16:34

Tjena tjena bloggen;)

Idag har det inte hänt så mkt mer än att jag va iskolan odag och  det var skit tråkigt örutom när vi kolla på film på NO:n ( love boodies ) kolla vi på:)

Sen hem göra ENG så nu e man klar med den men spanskan ska jag göra om på måndag så jag ska nog plugga i helgen och imorgon och på fredag:/

Menmen snart ska man äta mammas köttfärslimpa det ska bli gott:)<3

Sen efter maten ska vi 2 gå ut en rinda med min hund Sammy nu när det börjar bli vår och lite varmare :)


nu e de 318 dagar kvar tills jag kommer från sverige i 17 dagar så himla skönt :)<3


Just nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på rixfm:) inte så bra men mamma gillar det så jag lyssnar också på de;)<3


Nu ska jag gå och göra annat ses senare om jag gör ett inlägg senare annars ses vi imorgon:)<3


Ha de bra ! <3


/ fottobruden!<3:)



Av sandra - 29 mars 2011 22:14

Tja bloggen;)

Idag är de Tisdag och det betydde att jag skulle gå upp kl 7 och jag kan säga er att det var inte min morgon idag. Allt gick bara fel. Men jag fick på mig smink i alla fall..

Imorgon ( onsdag ) ska jag börja med helene och jag höll på att somna på henne lektion idag den var så helvetets jävla tråkig har aldrig haft så tråkigt på en sv/so lektion som jag hade idag.Och de skulle jag självklart ha i 2 fkn hela timmar... Men efter det så hade vi musik och vi skulle ha klassensamble och vi ska spela ''gubben i låsan '' och vår musiklärare har gjort om den så den går snabbare och de e svårt att sjunga för man får nästan inte andas...

Imorgon ska jag gå upp halv 8 och sen ska jag sminka mig .o.s.v.

Jag ska även ha spanska och jag har gläömt att göra spanska glosorna så det får väl gå hur dåligt som helst men kan i alla fall några glosor typ 6 av 24 eller vad de nu e men jag pallar intre ha spanska det e tråkigt och jag tycker de bara e svårt....

Kan även säga att jagh ska u och resa men den 11 februari 2012 om 319 dagar typ....:)

Jag ska till USA och den åka båt så jag kommer bli borta från sverige och min blogg i 17 hela dagar men så blir de ett mega inlägg innan och efter jag har åkt/ ska åka;)

Jaha vad ska jag mer skriva?

Jo idag häde det inte mer än att jag va med emma till kl 10 vi har inte gjort så mkt typ spelat kort och spelat wii;)<3


Ha de bra så ses vi imorgon även om inläggen blir rätt sena men jag skriver i alla fall de blev väldigt sent igår klockan var över 11 när jag skrev igår menmen sånt får man ta :)<3


/ fottobruden;)<3

Av sandra - 28 mars 2011 23:02

Hejj:)

Idag är de måndag och jag e hos mamma denna veckan och nu kan jag äntligen blogga när jag e hemma hos henne för jag har fått en ny data fast de e en mini data men den funkar och den är bra  för de;)

Idag har jag vatt med Emma och haft kul och vi hr typ gjort ett tyck på våra PS tröjor på minstår det : sandraa  ( bild kanske kommer ngn gång )  

Det e lite svårt at skriva jag e inte van vid denna datan men jag lär mig väl;)

Just nu sittr jag i min säng och smsar med Emma och snart ska jag gå och lägga mig jag ska brja kl 8 imorgon sen ska jag ha ngn ny sv/so lärare för var andra riktiga har fått barn nu i helgen så då ska va ha henne i 2 hela fkn veckor... hur ska jag klara mig jag kommer dö;) hon verkar inte speciellt snäll och sen ser hon läskig ut också.... Hoppas att 2veckor går snabbt;)

Jaha de var allt för denna gången ett annat inlägg kmr imorgon<3


Godnatt ! sov gott<3;)

 

Ha de bra ! så ses vi imorgon;)


/ fottobruden;)<3



Av sandra - 27 mars 2011 14:35

Hejj:)

Igår var de lördag och idag är de söndag och det betyder att det e skola imorgon men jag slutar 12 imorgon gött:)

Det gör vi typ aldrig så de blir lite lyxigt:)

Igår var jag på kalas i hbg och det var trevligt och vi kom hem vid 11 sen så kom malin hem och jag snakkade med henne ett tag sen cid 2-3 somnade jag tror jag:)

Hoppas ingen glömde ställa om klockan jag gjorde på min väckarklocka men inte på min mobil så klockan var ju mindre på mobilen men hur som helst jag vaknade vid 11-12 jag vet inte inte vad klockan var riktigt;)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och smsar med Emma :)

Sen ikväll ska jag kolla på luftskäppet som sprängdes på 1:an:)

jag missade första delen som heter : män som hatar kvinnor men jag håller på att ladda ner den istället:)

Jag såg 2:a delen förra söndan med Emma och den heter : Flickan som lekte med elden sjukt bra film;) den har jag också laddat ner;)<3

Imorgon blir det Emma efter skolan och det ska bli kul jag har inte vatt med henne på hela veckan;)

Men jag ska va med henne mkt denna veckan som kommer;)<3

  

Ny bild på mig:)<3


Ha de bra idag !:)


/ fottobruden;)<3

Av sandra - 25 mars 2011 23:54

Hejjj:)

Idag ska jag sova över med Bella eller jag gör de redan men vi har inte somnat än så jag skriver ett inlägg nu:)

Vi har inte gjort så mkt mer än att fota och lite sånt sen såg vi på let's dance och det var fel vinnare som vann tyckte vi;)

Nu sitter vi här men vi ska snart göra ngt annat;)<3


Idag i skolan har det varit tråkigt som vanligt förutom på gympan då skrattde alla typ... åt Bella för hon fick en hård boll rakt på rumpan och det var hon som sa att jag skulle skriva det:)


Sen städade jag när jag kom hem och nu kan jag blogga när jag e hos mamma också för nu har jag fått en mini laptop hos henne :) Jag e glad nu har bara fått vänta i 10,000 år menmen;)


Och nu ska jag gå och vara lite social med Bella ... eller slänger in en bild på oss:)


  Bella :) Bilden valde hon;)


  

Jag ;)<3


Ha de bra så ses vi :)


/ fottobruden;)<3


Av sandra - 24 mars 2011 11:44

Hejj:)

Idag ska jag va med Bella och vi ska ha kul;)

Nu ska jag sminka mig

Ja , jag har vatt ensam hemma och tatt det lugnt hela morgonen:)

Jag har inte så mkt att säga men ett inlägg blev det i alla fall:)


Nä nu får jag sminka mig:)


ni får ha det så bra så ses vi igen imorgon och då e dt ju fredag och de e den bästa dagen på hela veckan efter man har slutat i skolan då förstås:)


/ fottobruden<3:)

Av sandra - 23 mars 2011 09:27

Hejj hejj hallå blogge:)

Det var ett tag sen jag skrev här men jag har inte orkat:)

Idagär jag ledig och det är jag imorgon också men jag har läxor att göra och det ska jag göra efter att jag har skrivit detta inlägget:)

Jag ska göra:

Svenska( läsförståelse + skriva av frågorna )

Spanska -.-

läsa i 30 min/per dag


Men jag ska nog göra allt så jag slipper imorgon;)

just nu sitter jag och äter frukost & kollar TV ;)


Idag ska jag på utvecklingsamtal kl 15:00-15:30


Det var allt jag hade och säga idag:)


Eller jag kan ju slänga in en bild:)

  

Jag blev rätt nöjd med denna bilden:)<3


Ha de bra idag<3:)


/ fottobruden:)<3

Av sandra - 13 mars 2011 11:44

Hejj:)

 

Det var ett tag sen jag bloggade på riktigt nu :)

Idag är det Söndag och det betyder att det e skola imorgon-.-

Men jag längtar till fredag för då ska jag på pyjamas party hos Bella:) Det ska bli kul:)

Idag ska jag nog inte göra så mkt mer än attt vara hemma och sånt;)

Finns på mobilen om nån skulle vilja ngt   

Nu ska jag kolla TV eller sitta vid datan som jag gör nu:)

 

Nu får ni ha det så bra så ses vi    

 

/ fottobruden:)  

Ovido - Quiz & Flashcards