Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

p a l l a r i n t e s k o l a n i m o r g o n < 3

Av sandra - 1 maj 2011 23:28

Hejj igen:)

Idag har jag vatt inne på bloggen 2 ggr det e fan mer än jag har varit på hela veckan det e duktigt av mig tkr jag:)

Idag va jag med Emma från 3-11 typ oh undertiden hade vi många skratt och mysigt:)

vi åt pizza sen stack vi till citygross och köpte lösgodis och sen cycklade vi hem och åt godiset och sen satte vi oss vid datan :)

Just nu smsar jag med henne och snart ska jag gå och lägga mig och glosorna till imorgon kommer gå åt helvete jag har inte träna ngt och de borde jag ha gjort men har glömt boken hemma... men pallar inte ngr tråkiga spanskaglosor när man kan ha kul med kompisar men jag vet att jag måste med jag orkar inte läsa spanska mer de e för svårt jag ångrar nästan att jag valde det jag fattar inget jag e bara tyst på lektionerna för jag inte fattar :)

Jaha vad ska jag mer skriva ?

Jo att idag var de sista gången jag var hos mamma denna veckan och jag längtar tills nästa gång jag ska till henne <3

Jag älskar att vara hos mamma jag trivs hos henne och jag vill till henne hela tiden typ:)

jo jag kan okå berätta att jag fortfarande har ont i ryggen och det är 1 vecka sen jag sträkte den:)

jag har svårt att böja mig ner oh sånt och det var jobbigt igår typ när jag skulle knyta mina skor men det gick i alla fall det e det som är bäst i måndags hade det aldrig gått men jag fick kämpa men det gick (a

jo nu till de som är mindre bra det är att spotify har börjat kosta och om man inte vill betala så får man bara 10 timmar i månaden det suger... jag lyssnar typ alltid på musik när jag e hemma hos pappa eller jag gör det hos båda men mest hos pappa :)

Jag får väl betala för jag kommer aldrig att klara det 49:- är ingenting tkr jag i allafall.. jag får se hur jag gör ;)<3


Jaha nu har jag inte så mkt mer att skriva ! ha dt bra:)<3


Godnatt alla !


Puss & kram/ fottobruden

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 29 maj 2011 11:24

Godmorgon! idag är det mors-dag och jag , mamma , moster , mormor ska äta någonstands ute och de ska bli gott men först ska jag va med Emma och de ska bli kul vi ska se på film vi ska se: I taket lyser stjärnorna och igår såg vi: Säg att du älska...

Av sandra - 21 maj 2011 18:06

Hellå bloggen :) lite dålig uppdatering jag vet men det är det väldigt ofta här men jag ska försöka va bättre jag lovar ! Just nu sitter jag och äter flygande jacob och lyssnar på musik :) Det har varit varmt idag just nu är det : 25,7 grader m...

Av sandra - 15 maj 2011 10:17

Godmorgon eller vad man nu ska säga:)   Jaha , då börjar vi med att skriva vad man gjorde i Fredags efter att jag hade bloggat Jag var på träningen till klockan 8 sen så cyklade jag och Emma hem till mig och jag åt och ducha. Sen spelade vi mar...

Av sandra - 13 maj 2011 15:54

Hejj , hallå och goddag vafan vet jag ;)   Idag är det Fredag óch det betyder att det är helg ÄNTLIGEN!!!! Jag har längtat till idag för idag ska jag sova över hos Emma kanske fast först ska jag på träning ( dans ) Sen ska man va med Emma efter...

Av sandra - 9 maj 2011 07:58

Godmorgon! :) Idag är det Måndag och det betyder att det är skola idag men jag börjar inte förens klockan 10 men jag ska igentligen gå upp klockan 08:50 men jag vakande innan och jag kunde inte somna om:) Just nu kollar jag på TV jag kollar på va...

Ovido - Quiz & Flashcards