Alla inlägg den 21 maj 2011

Av sandra - 21 maj 2011 18:06

Hellå bloggen :)

lite dålig uppdatering jag vet men det är det väldigt ofta här men jag ska försöka va bättre jag lovar !

Just nu sitter jag och äter flygande jacob och lyssnar på musik :)

Det har varit varmt idag just nu är det : 25,7 grader men jag är inne an kan inte typ va ute för det är för varmt :)

Imorgon är det uppvisning på dansen klockan 3 lite pirrigt men det går säkert bra :)

Man ska inte tro att det inte går men det gör jag oftast men inte när det gäller detta <3

Sen vet jag inte vad jag ska göra mer idag jag är helt ensam hemma nu men jag hittar nog på något att göra;)

Jag har mest vatt ute idag och hoppas och solat halvt typ kanske fått lite färg på benen och i ansiktet :)

Snart sommarlov längtar som f-n pallar verkligen inte skolan mer jag har 3 prov denna veckan -.-

Grammatik( svenska ) syror & baser ( NO ) Glosor ( engelska ) hur ska jag klara de? Ja jag kommer få plugga 24/7 -.-

Det ska bli skönt att få sommarlov slippa skolan , prov och tidiga morna det är det bästa !! så j-vla gött ska det bli alltså<3


Jaha nu får jag väl äta vidare men ha en bra kväll <3


Ses imorgon bloggen om jag orkar ;)<3


Kramar : Fottobruden <3:)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards