Alla inlägg den 1 maj 2011

Av sandra - 1 maj 2011 23:28

Hejj igen:)

Idag har jag vatt inne på bloggen 2 ggr det e fan mer än jag har varit på hela veckan det e duktigt av mig tkr jag:)

Idag va jag med Emma från 3-11 typ oh undertiden hade vi många skratt och mysigt:)

vi åt pizza sen stack vi till citygross och köpte lösgodis och sen cycklade vi hem och åt godiset och sen satte vi oss vid datan :)

Just nu smsar jag med henne och snart ska jag gå och lägga mig och glosorna till imorgon kommer gå åt helvete jag har inte träna ngt och de borde jag ha gjort men har glömt boken hemma... men pallar inte ngr tråkiga spanskaglosor när man kan ha kul med kompisar men jag vet att jag måste med jag orkar inte läsa spanska mer de e för svårt jag ångrar nästan att jag valde det jag fattar inget jag e bara tyst på lektionerna för jag inte fattar :)

Jaha vad ska jag mer skriva ?

Jo att idag var de sista gången jag var hos mamma denna veckan och jag längtar tills nästa gång jag ska till henne <3

Jag älskar att vara hos mamma jag trivs hos henne och jag vill till henne hela tiden typ:)

jo jag kan okå berätta att jag fortfarande har ont i ryggen och det är 1 vecka sen jag sträkte den:)

jag har svårt att böja mig ner oh sånt och det var jobbigt igår typ när jag skulle knyta mina skor men det gick i alla fall det e det som är bäst i måndags hade det aldrig gått men jag fick kämpa men det gick (a

jo nu till de som är mindre bra det är att spotify har börjat kosta och om man inte vill betala så får man bara 10 timmar i månaden det suger... jag lyssnar typ alltid på musik när jag e hemma hos pappa eller jag gör det hos båda men mest hos pappa :)

Jag får väl betala för jag kommer aldrig att klara det 49:- är ingenting tkr jag i allafall.. jag får se hur jag gör ;)<3


Jaha nu har jag inte så mkt mer att skriva ! ha dt bra:)<3


Godnatt alla !


Puss & kram/ fottobruden

Av sandra - 1 maj 2011 12:23

Hejj alla !

Jag har ändrat text nu för den andra tycker jag inte va så snygg längre !

Igår spenderade jag dagen på markanden med Bella & Emma vi hade sjukt mysigt jag handlade:

2 par glassögon ( 1 par fjortizglasögon , 1 par glassögon med fönsteglss )

Brända mandlar

Helium ballonger ( jag och Emma hade kul med den )

munkar 2 st med socker på

dricka

Mat

Sen tror jag inte att jag köpte mer..

Idag ska jag nog va med Emma om hon kan :)

Sen i veckan har jag också fyllt i min konfalapp och jag ska antingen gå på äventyr eller lägergruppen... och de börjar typ i September

I fredags sov jag över med Emma & Bella och vi hade kul vi va uppe till 4-halv 5 men vi hade kul i alla fall;)

Vi vaknade kl 10 åt frukost sen fixade vi oss sen så gick vi ut på marknaden men det fanns inga karuseller tummen ner för de för vi hade sett fram i mot att åka men karusellerna fanns i hbg och vi orkade inte åka dit :)

Sen när vi kom hem skulle Bella hem och jag va bara med Emma...

Sen vid 9 gick vi ut ett tag och sen när vi kom hem så hade mammas jobbkompisar kommit dom skulle ut på fest så jag och Emma var ensamma hemma och vi hade jätte kul.. sen efter ett tag kom mammas jobbkompis hon hade glömt sina cigg och hon fick dom och sen efter 10 min typ kom mamma hon hande glömt sin väska + plånboken och jag och mma vågade nästan inte öppna för vi visste inte vem det var :)

Emma stack hem id 12 tiden och jag följde henne hem och sen satte jag mig vid datan sen vid 1-2 tiden somnade jag för jag var så jävla trött

Jag vaknade vid 11 tiden och jag e sjukt trött fortfarande men skit i det ;)

Just nu kollar jag på TV och sitter här och väntar på att Emma ska vakna:)

Sen har jag igentligen spanska läxa till imorgon men jag är ju så smart att jag glömmer boken i skåpet i skolan :)


Jaha , det var allt för mig denna gången;)


/ fottobruden :)


Hoppas ni har haft en bra och solig helg som jag har haft :)<3


Hejjdå ;)<3







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards