Alla inlägg under januari 2011

Av sandra - 28 januari 2011 19:28

Hejj:)

Äntligen är det Fredag så skönt bara kunna sova hur länge man vill och va uppe hur länge man vill. Idag ska man titta på lets dance och äta godis:)Jag ska äta chezze balls och mjölkchocklad:) Idag har man inte gjort så mkt förutom att va med Emma sen nästa Fredag ska man med moster till hbg och passa Benjamin det ska bli kul. Sen på Måndag ska jag till min mormor..:) Jag gör inte så mk just nu förutom att skriva här och kolla på TV.:) Saknar såklar mamma och min hund Sammy men snart har halva tiden gått så de e inte så länge kvar till dom komme hem:)

Nu har jag inte så mkt  att säga mer förutom ha en lika bra kväll som jag:)

 

/ fotobruden:)<3

Av sandra - 27 januari 2011 20:34

Hejj:)

Idag var det skola igen-.- jag började halv 9 med pyssel och schrapbooknig men vår lärare var sjuk så vi fick va själva eller inte först då kom min spanska lärare men sen gick hon igen så alla gjorde vad dom ville eller vad man ville göra man skulle tänka ut hur det skulle se ut och hur man gjorde och sånt... det var tråkigt men det blir kanske roligare nästa gång när vi får börja på riktigt. Sen hade jag ENG och det var heller inte så kul vi ska ha prov v.6 och sen träna vi hela lektionen idag och vi ska träna hela lektionen vi har ENG imorgon med. Sen hela nästa vecka när vi har ENG ska vi kolla film tummen upp för det :) om det inte är någon tråkig film:). Sen hade vi en vääääldigt tråkig och då menar jag tråååkig det gick segt och det kändes som att tiden hade stannat. Men tillslut var den lektionen och vi hade luchrast på 1 timme och jag och Emma gick och handlade i cafeet och när man skulle ha toast fick man vänta i typ 15 minuter för att få din toast. Sen när vi hade beställt och fått vår mat gick vi och satte oss. Sen när klockan var 1 så hade jag svenska/so och det var också tråkigt. Vi kollade på en tråkig film och sen när klockan var 3 slutade jag och jag va med Emma idag och det var kul:) sen åt jag sen nu sitter jag vid datan och kollar TV som vanligt. Men snart är det helg och det e skönt sen nästa vecka ska jag va hos min mormor och det ska bli kul:) sen kommer mamma hem inte denna måndagen som kommer utan nästa. Mamma skickade SMS till mig nr jag hade svenska/so och det var kul hon sa att hon hade det bra och lite sånt. Nä , nu ska jag kolla TV ett nytt inlägg kommer imorgon:)<3

 

/ fottobruden..:)<3

Av sandra - 26 januari 2011 21:26

Hejj på dig:)

Idag var den skola igen men det kändes som skoldagen gick skit snabbt... Efter skolan drog och och Emma hem till mamma och vi bestämde oss för att baka kladdkaka men sen när vi skulle sätta på ugnen gick den typ i sönder vi e så himla smarta. Sen så bestämde vi oss för att göra chockladbollar så det gjorde vi men vi hade inget smör hemma så vi gick ner till jätteäckligt affären och köpte smör men sen såg vi att det smöret vi köpt var gammalt så vi gick tillbaka och sa att de var gammalt så fick vi ett nnat för samma pris och det var et större paket sen bakade vi och chockladbollarna blev skit goda:)

just nu sitter jag inne på facebook , bilddagboken , inne på bloggen och sen kollar jag på tv.

Idag åt jag världens godaste mat:) grillad kyckling i ungen och klyftpotatis och cafe de paris sås det var riktigt gott (:

Nytt inlägg kmr imorgon:)

 

/ fottobruden:)<3

Av sandra - 25 januari 2011 19:33

HejjHejj Hallå:)

Idag vaknade jag halv 8 jag somnade om:/ onte bra så skulle jag till Emma kl 20 i så jag slängde i mig frukost och sen cycklade jag till Emma, sen cycklade vi till gympan. På gympan gjorde vi olika stationer och det var sådär:/.

Just nu så kollar jagpå halv 8 hos mig och sen kl 20:00 ska jag kolla på ''112 på liv och dö'' det finns inget annat på TV. Jag sitter och chattar med Emma på msn också:)<3

Jag äter också flingor...

ja nu har jag inte mer att säga för idag så vi ses imorgon bloggen..;)<3

 

/ fottobruden:)<3

Av sandra - 24 januari 2011 18:50

Hejj:)<3

Idag så var det måndag... Eller de e det ju fortfarande.Idag var jag i skolan och det var tråkigt... Men det var lite kul på NO:on för att vi ska hålla i en egen lektion:) och jag ska göra det med Elin:3 Vi ska ha lektion om njurarna.. Åhh.. det var äckligt att läsa om dom:/ inte ngt jag vill göra om precis:) Idag har jag också haft sjukt ont i huvudet så jag tog en ipren innan och det gick över:) sen till middag åt jag potatisgratäng med kassler i och det var gott sen nu ikväll ska jag se familjen annorlunda:) Sen vet jag inte vad jag ska göra mer... får väl hitta på ngt:)<3

Tror att jag håller på att bli sjuk... Jag vill inte va sjuk kan jag säga:)<3

 

/ fottobruden;)<3

Av sandra - 23 januari 2011 21:24

Hellu bloggen..:)<3

Nu när dagen har gått så har det bara känns bättre men jag saknar mamma fortfarande och hon skulle landa vid 10 tiden ( svensk tid ) sa hon så att jag vet att hon har landat med planet. Nu är jag hos pappa som jag ska va hos denna veckan och sen nästa vecka ska jag va hos mormor och va hos min moster. Jag och moster ska passa benjamin sa hon:) Sen kmr mamma hem den 7/2-11 och jag längtar tills hon kmr hem som in i. Jag ska få saker av henne och jag kmr säkert bli glad;)

Denna dagen har inte vatt den bästa jag har sovit jag har sagt innan i 3 timmar sen somnade jag om och sov 3 timmar till. E trött pch hoppas verkligen jag sover bättre men jag sov så lite för att mamma skulle åka iväg och jag var säkert lite orolig för henne. Sen sommnade jag igen och jag grät mig till somns för jag ville inte att mamma skulle åka men hon var ju tvungen.

Nu kollar jag på TV och lite allt möjligt.

Godnatt.... Ett nytt inlägg kommer imorgon:)<3

/ fottobruden:)

Av sandra - 23 januari 2011 11:47

Saknar dig mamma hoppas att du kommer ha det bra i USA jag längtar till du kommer hem :)♥ Jag älskar dig och utan dig är jag inget:)♥ Tack för att du finns finns för mig och du vet att jag älskar dig mycket och jag ser ifram i mot när du kommer hem..:)♥

 

Och detta e enbart till mamma ingen annan:)<3

 

I love you 4-ever:)<3

 

Sammy:) när han e liten.. Saknar honom också han e på hotell nu men om 2 veckor får jag träffa honom igen:)<3 

 

/ fottobruden:)<3  

Av sandra - 23 januari 2011 06:32

Godmorgon:)

Jah vet att klockan bara är halv 7 på morgonen och att jag inte brukar vara vaken nu men mamma har åkt och jag e jätte ledsen över det för att jag inte vill att hon ska åka och va borta i 2 veckor. Igår var det mycket roligare för jag va på väla med Emma sen efter väla åkte jag och Emma till pistchia och sen åkte vi till Mariia och hade mkt kul. Hitta 2 tröjot från bikbok på väla. När vi skulle hem så skulle vi ta bussen 21:44 men den kom inte så vi skulle ta 21:58 bussen men den kom inte heller så bussen kom 22:14... Det var inte kul at stå och vänta i 30 min på busshållsplatsen det var inte kallt men inte så kul.Idag vet jag inte vad jag ska göra förutom att jag ska va med Emma.Och ha kul och inte tänka på att mamma åkte i morse. Jag blev ledsen till och med när hon berättade att hon skulle åka till USA och att jag inte fick följa med.Och då var det jätte lång tid kvar innan hon skulle åka men sen när det blev januari månad var det inte så långt kvar och det kändes inget igår jag var inte ledsen eller... jo en stund på kvällen men på hela dagen var jag inte ledsen. Men jag sov bara 3 timmar på hela natten idag och jag bara kunde inte somna för jag låg och tänkte på allt möjligt. Jag längtar tills hon kommer hem så hon e hemma för jag tycker inte alls det är kul just nu men jag vänjer mig väl.Tur att det inte är hela livet hon ska va borta. Jag tycker det räcker med 2 veckor. Aja.. nu ska vi va positiva och tänka att hon kommer ha kul och sånt och att hon kommer att bli glad när hon träffar mig om 2 veckor. Jag sitter tjugo i 7 på morgonen och äter godis.Men nu ska jag sluta blogga för jag ska kolla TV..:)<3

 

/ fottobruden:)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards