Alla inlägg den 24 januari 2011

Av sandra - 24 januari 2011 18:50

Hejj:)<3

Idag så var det måndag... Eller de e det ju fortfarande.Idag var jag i skolan och det var tråkigt... Men det var lite kul på NO:on för att vi ska hålla i en egen lektion:) och jag ska göra det med Elin:3 Vi ska ha lektion om njurarna.. Åhh.. det var äckligt att läsa om dom:/ inte ngt jag vill göra om precis:) Idag har jag också haft sjukt ont i huvudet så jag tog en ipren innan och det gick över:) sen till middag åt jag potatisgratäng med kassler i och det var gott sen nu ikväll ska jag se familjen annorlunda:) Sen vet jag inte vad jag ska göra mer... får väl hitta på ngt:)<3

Tror att jag håller på att bli sjuk... Jag vill inte va sjuk kan jag säga:)<3

 

/ fottobruden;)<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards