Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Smarta jag :)

Av sandra - 25 april 2011 20:55

Tjaa <3


Idag var det min sista dag av mitt påsklov och det betyder att det är skola imorgon ''jippi'' NOOT <3

Idag har jag solat och hoppa men jag e ´ju så himla smart och sträker ryggen så jag nästan inte kan röra mig :)

Detr var inte alls kul men men... kanske inte kan va med på gympan imorgon men jag får göra så gott jag kan :)

Just nu kollar jag på körslaget och äter chocklad och päronpaj :) Mumsigt ;)


Idag har det varot varmt typ 28 grader och jag har också åkt moppe med syster vi köpte typ blommor vi skulle plantera men jag gjorde det men sen lurade pappa mig att om jag la fröna på marken skulle dom gro sen ringde farmor och och det var bra och hon sa att man skulle trycka ner dom i jorden och pappa bara skratta åt mig han var ju skjusst menmen :) Sen åt vi ( jag och pappa ) resterna sen påsk men det var inte så gott men ätbart :)


HA EN BRA KVÄLL <3


/ fottobruden ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 29 maj 2011 11:24

Godmorgon! idag är det mors-dag och jag , mamma , moster , mormor ska äta någonstands ute och de ska bli gott men först ska jag va med Emma och de ska bli kul vi ska se på film vi ska se: I taket lyser stjärnorna och igår såg vi: Säg att du älska...

Av sandra - 21 maj 2011 18:06

Hellå bloggen :) lite dålig uppdatering jag vet men det är det väldigt ofta här men jag ska försöka va bättre jag lovar ! Just nu sitter jag och äter flygande jacob och lyssnar på musik :) Det har varit varmt idag just nu är det : 25,7 grader m...

Av sandra - 15 maj 2011 10:17

Godmorgon eller vad man nu ska säga:)   Jaha , då börjar vi med att skriva vad man gjorde i Fredags efter att jag hade bloggat Jag var på träningen till klockan 8 sen så cyklade jag och Emma hem till mig och jag åt och ducha. Sen spelade vi mar...

Av sandra - 13 maj 2011 15:54

Hejj , hallå och goddag vafan vet jag ;)   Idag är det Fredag óch det betyder att det är helg ÄNTLIGEN!!!! Jag har längtat till idag för idag ska jag sova över hos Emma kanske fast först ska jag på träning ( dans ) Sen ska man va med Emma efter...

Av sandra - 9 maj 2011 07:58

Godmorgon! :) Idag är det Måndag och det betyder att det är skola idag men jag börjar inte förens klockan 10 men jag ska igentligen gå upp klockan 08:50 men jag vakande innan och jag kunde inte somna om:) Just nu kollar jag på TV jag kollar på va...

Ovido - Quiz & Flashcards