Alla inlägg den 21 april 2011

Av sandra - 21 april 2011 09:52

Hejj :)

Idag ska jag med mamma och klippa mig sen ska vi 2 till lager 157 en ny affär...

Sen just nu så jag har vaknat vid 9:15 jag ställde klockan sjäkv eftersom jag hade aldrig hunnit att ducha och sånt innan jag ska va där vid halv 12 men jag sticker här ifrån typ 11:10 så e jag där vid 11:20 så hinner jag märka:)

Sen händer de väl inte så mycket mer:)

Ska snart ringa min pappa så att han vet att jag e vaken:)

Sen får jag väl äta frukost :)

Och just nu kollar jag på tv:)

Ja nu e nästan mitt påsklov slut :/ men innan det är det ska jag på påskfest hos min moster och då får jag träffa lille benjamin :) Ska ta kort på honom så i får se hur storhan har blivit har bara kort från när han var liten och mest sov:)

Han är så go och glad alltid när man träffar han ;) och han har börjar skratta och ''jollra'' mer om ni vet vad det är:)

Jag håller på att läsa en bok som heter : Om jag kunde drömma och jag tyker den är bra:) Nu ska jag bara handla dom andra böckerna eller så kan jag önska mig dom när jag fyller är den : 28 juni men det är långt tills dess men man får väl se om man hittar som när man är ute på sina shoppning rundor med antingen men mamma eller med ngn kompis;)

Sen igår var jag på min PRAO plats och gjorde dom sista uppgifterna så det renskrev jag på pappas data och sen ska jag bara dit och hämta min nävarolapp av min handledare men hon var inte där igår och ite i FREDAGS när jag var där för sista gången men jag ska komma dit och hälsa på har jag lovat alla barnen;)


Nu har jag inget mer att skriva så ni får ha det så bra tills jag skriver igen ;)


/ fottobruden<3

Ovido - Quiz & Flashcards