Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

S ö n d a g

Av sandra - 8 maj 2011 16:32

Hej bloggen!

lite dålig uppdatering nu i helgen men jag har vatt i husvagnen i skummeslöv och vi har mobilt bredband men det har vatt för fint väder för att sitta inomhus. Just nu sitter jag här men inna det har jag packat upp och lite sånt.


Igår cyklade jag med Malin ( syster ) till maxi 7 km från campingen och tillbaka men vi cyklade vid starnden och det var mysigt. Sen när vi va på maxi köpte vi JAPP- chocklad MUMS sen cycklade vi hem igen sen när vi kom hem åt vi grillat och potatisgranäng och det var gott sen så gick jag och ducha och jag kunde nästa inte ducha jag har bränt hela ansiktet så det sved lite men jag klararde det.

Sen på dagen var Annica , Mattias och Ebba uppe vid oss och kollade hur vi hade det och så gick jag , Ebba och Malin och handlade glass och det var gott sen gick jag och Ebba och gungade och sånt och sen va vi inne och ritade.

Idag:

Idag vaknade jag vid 10-tiden och sen pratade jag lite med pappa och sen åt vi bullar till frukost och det var gott. Bullar från bageriet i närheten. Sen solade jag lite sen spela jag och Malin beach boll och det var kul sen började vi packa in oss i bilen och viskulle åka hem . Lite tråkigt men ändå skönt att få komma hem. Ja sen hände väl inget mer idag.


Fredag.

Det började med att jag gick i skolan till klockan 3 sen när jag kom hem åt och lite sen satte jag mig i bilen för vi skulle åka till skummeslöv. När vi hade åkt i 1 timme typ stannde vi för att köpa gidis och vi köpte godis på " godis bussen " det var en gammal buss som var en godisbutik. Sen körde vi i 10 min till typ så kom vi fram till campingen och den var fin. Sen packade vi upp våra saker sen gick jag och Malin på en promenad för att se hur campingen såg ut. Sen spelade vi beach boll sen vid halv 7 så gick vi till en pizzeria och beställde mat. Jag åt en kebabpizza som var inbakad de smakade lite konstigt eftersom jag är van vid annat kebabkött men de var ändå gott tyckte jag. Sen när vi kom tillbaka var klockan 8 och jag gick och duchade och sen kollade hela familjen på talang sen på ngt annat sen gick vi och la oss.


Så nu har ni fått veta lite av min helg!


/ fottobruden <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 29 maj 2011 11:24

Godmorgon! idag är det mors-dag och jag , mamma , moster , mormor ska äta någonstands ute och de ska bli gott men först ska jag va med Emma och de ska bli kul vi ska se på film vi ska se: I taket lyser stjärnorna och igår såg vi: Säg att du älska...

Av sandra - 21 maj 2011 18:06

Hellå bloggen :) lite dålig uppdatering jag vet men det är det väldigt ofta här men jag ska försöka va bättre jag lovar ! Just nu sitter jag och äter flygande jacob och lyssnar på musik :) Det har varit varmt idag just nu är det : 25,7 grader m...

Av sandra - 15 maj 2011 10:17

Godmorgon eller vad man nu ska säga:)   Jaha , då börjar vi med att skriva vad man gjorde i Fredags efter att jag hade bloggat Jag var på träningen till klockan 8 sen så cyklade jag och Emma hem till mig och jag åt och ducha. Sen spelade vi mar...

Av sandra - 13 maj 2011 15:54

Hejj , hallå och goddag vafan vet jag ;)   Idag är det Fredag óch det betyder att det är helg ÄNTLIGEN!!!! Jag har längtat till idag för idag ska jag sova över hos Emma kanske fast först ska jag på träning ( dans ) Sen ska man va med Emma efter...

Av sandra - 9 maj 2011 07:58

Godmorgon! :) Idag är det Måndag och det betyder att det är skola idag men jag börjar inte förens klockan 10 men jag ska igentligen gå upp klockan 08:50 men jag vakande innan och jag kunde inte somna om:) Just nu kollar jag på TV jag kollar på va...

Ovido - Quiz & Flashcards