Alla inlägg den 3 maj 2011

Av sandra - 3 maj 2011 19:03

Hejj hopp bloggen :

Iag är det tisdag eller det var ju tisdag eller det är det fortfarande men jag har slutat skolan för länge sen :)

Men jag kan berätta lite vad som hände idag i skolan:

Först började vi kl 8 med gympa men vår gympaläare var sjuk och det visste vi inte först men sen vid halv 9 så kom Mats ( en lärare vi inte har igentligen ) och sa att Alexader ( gympaläraren ) var sjuk och sen att vi skulle ha brännboll men när alla kom tillbaka till skolan var kl kvart i 9 och vi slutar typ tio i 9 så typ alla sket i de och gick in och så blev han typ sur på oss men vi brydde oss inte... Sen hade jag svenska/so ( grammatik ) och det är tråkigt fats vi hade det bara i 1 timme för sen skulle en från kyskan komma och snacka om konfirmationen och om en pjäs vi såg förra veckan "svälj inte valen hel " hette den. Den var rolig men konstig i vissa scener.Sen hade vi musik och vi hade musikteori för vår muciklärarae linn ska sluta efter sommaren för hon ska flytta... Så det hade vi ch det var tråkigt. Sen på lunchrasten så skrev jag och några andra i min klass en pjäs vi ska ha om 2 veckor och vi ska ha snövit så vi skrev klart den men vi har hittat på lite eget också. Och sen på träslöjden gjorde vi lite kulliser och sånt och sen var det läxhjälp och sen efter det var jag med Emma till kl 6 sen kom jag hem och åt. Vi åt spaghetti ost&skink sås och det var gott sen duchade jag sen nu sitter jag här och skriver och kollar TV.

Och jag hoppas verkligen inte att vår spanska läre kommer tillbaka imorgon hon e sjuk och vi har spanska imorgon och vi kommer säkert att ha läxförhör om hon är där. Hoppas hoppas at hon e sjuk imorgon också.

Ja nu har jag inte så mkt mer att skriva!

Ni får ha det så bra tills vi ses nästa gång och jag lovar att jag ska skriva lite oftare och inte bara 1 gång i veckan ska försöka skriva varje dag om jag orkar och kommer ihåg det <3


Ha det bra :) <3


Kram: fottobruden <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards