Alla inlägg den 13 maj 2011

Av sandra - 13 maj 2011 15:54

Hejj , hallå och goddag vafan vet jag ;)


Idag är det Fredag óch det betyder att det är helg ÄNTLIGEN!!!!

Jag har längtat till idag för idag ska jag sova över hos Emma kanske fast först ska jag på träning ( dans ) Sen ska man va med Emma efter det fast jag ska va med henne innnan också hon ska titta på mig:)

Idag började dagen med att jag gick i skolan till kl 3 det var bara tråkiga lektioner idag menmen... Vi hade NO , ENG fast vi hade rätt kul på engelskan för jag och några till ska spela snövit sen hade vi idrott ( brännboll ) och vår gympa lärare var sjuk igen och det är han rätt ofta så vi hade vår engelskalärare men det var ändå helt ok sen hade vi bild och vi ska rita bilder till rödluvan och jag verkligen suger på att rita:)

Sen när klockan äntligen var 3 som den alrig blev kändes det som hade jag selle med Emma hem och sen pluggade jag lite matte för vi har stort matteprov på ONS men innan det har vi orientering ( stavning? )

Just nu väntar jag på att jag och mamma ska äta vi ska äta nudelgryta tror jag men nu så länge lyssnar jag på radion och bloggar.:)

Sen har det väl inte hänt så mkt i veckan bara skola , kompisar m.m


Jag är inte jättebra på at blogga men i alla fall 2 ggr i veckan brukar jag blogga men jag har inte så mkt tid antingen är jag med kompisar eller så orkar jag inte ...

Ja imorgon blir det väl att titta på eurovision och då får man väl heja på Eric Saade som ska tävla för sverige han kom ju vidare om jag inte ska sova över med Emma igen får se:)

Skriver mer imorgon om jag hinner...:) <3


Ha en skön , solig och bra fredag för det ska jag ha med dom bästa


Kram : Fottobruden<3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards