Alla inlägg den 15 januari 2011

Av sandra - 15 januari 2011 22:32

Idag är de Lördag helg alltså:)

Dagen började med att jag vaknade vid halv 10 låg och drog mig lite och kollade på tv. Sen började jag städa för att vi skulle ta in min säng och efter 1-1.5 timme åt hela familjen frukost och det var mysigt... sen började jag städa igen med hjälp av pappa sen när klockan var vid 12 duchade jag sen vilade jag i 1 timme ungfär. sen efter det så klädde jag på mig och snakkade med mamma på msn ett litet tag sen gick jag till min moster för hon fyller år idag. Skulle dit på en fika och gamelmormor , mormor , morfar , moster , johan , bejamin , helena , mattias , mamma och jag var där.Vi åt semlor , fläta och ballerina kex. Det var gott. Sen vid 5 tiden körde mormor mig hem och Ebba var hos oss och jag fick en julklapp av henne och jag fick ett set som man kan göra ett armband. Efter det så skulle dom hem men innan dom åkte mata jag och Ebba fiskarna. Sen när dom hade åkt gick jag och pappa ut med ceacar och när vi kom tillbaka så pärla jag och Malin våra armband vi hade fått eller åtminstonde började vi på dom. Sen skulle vi äta och det var gott sen diska jag och Malin . Sen gick jag upp på mitt rum och satte mig vid datan och kollade på fångarna på fortet och smsade med Emma. Och Malin gick ut med sina kompisar sen när hon kom tillbaka lyssnade vi på musik ett tag sen pärlade vi igen. Och jag fick super super ont i magen och sprang på toa stup i kvarten jag har ont fortfarande med inte lika mycket. Sen efter jag har skrivit här ska jag kolla på TV innan jag ska sova i min mya 1:20 säng:) den är jätte skön har ½ dm tjock bäddmadrass:) jag kommer säkert sova skit gott i den:) hoppas jag <3 Ett nytt inlägg kommer imorgon:)<3

 

/ fottobruden

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards