Alla inlägg den 16 januari 2011

Av sandra - 16 januari 2011 15:15

Hejj:)

Imorse vaknade jag vid 8-tiden av att jag hade ont i magen igen:/ inte alls kul. Så jag låg och drog mig och kollade lite på TV tills klockan var 11 tror jag. Sen åt jag lite frukost med pappa och sen efter det gick magontet över och jag kollade på TV innan jag började städa. Efter 2-2,5 timme var jag klar så jag gick ner till min hund ett tag och klappade honom lite. Sen gick jag upp igen och lyssnade på musik och sorterade lite i mina lådor sen när jag var klar med det så kollade jag på TV igen och det gör jag nu också jag kollar på: ''verkligehetens tummelisa'' och det handlar om kortväxta typ. Och innan idag så ringde jag farmor och vi pratade i 30 minuter och sen tog jag lite fika åt riskakor och drack varm oboy för jag fick lite ont i magen igen så att jag tänkte att om jag dricker något varmt så kanske det går över och det gjorde det lite. Nu sitter jag här och bloggar , inne på facebook , läser någon annans blogg , inne på bilddagboken och kollar på TV. Imorgon är det skola:/ sen efter skolan ska jag till mamma och kan inte blogga när jag är hos henne för min data går inte ens att starta. Så jag får blogga när jag kommer till pappa igen. På söndag åker min mamma till USA och ska vara borta i 2 veckor så jag kommer bo hos min pappa och hos mormor. Sen när hon kommer hem kommer jag få en massa kläder. Det ska bli kul.

Aja ett nytt inlägg kommer ikväll och kanske imorgon bitti om jag hinner:)

 

/ fottobruden:)

Av sandra - 16 januari 2011 09:14

        

Jag gillar denna bilden:)

Min hund.. när han e klippt:) han e så söt nu<3

 

Denna killen träffa jag igår:) och den gången var han vaken nästan hela tiden. Första gången man såg hans ögon:)

 

   

Min outfit i tisdags tror jag:) tyckte om den..<3  

Jag igen:)<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards