Alla inlägg den 11 januari 2011

Av sandra - 11 januari 2011 18:56

Hejj:)

 

Idag var det min sista dag som jag har lov så imorgon börjar helvetet ( skolan )

Fast det ska bli kul att träffa alla kompisar:)

Idag har jag inte gjort så mkt jag har vatt med pappa och handlat och sen körde vi till ä-holm och köpte fiskar till vårt akvarium vi har hemma:)

Sen när vi kom hem va vi hemma en stund och sen gick vi ut med min hund och jag höll på att halka flera ggr...

Sen åt jag spagetti & köttfärsås sen efter det satte jag mig vid datan och nu lyssnar jag på musik och bloggar... Jag har haft en blogg innan men jag tyckte inte den blev bra så jag bestämmde mig för att göra en ny

Hoppas att ni kommer ha en lika bra kväll & morgon imorgon så skriver jag imorgon igen:)

 

/ fottobruden:)

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards