Alla inlägg den 12 februari 2011

Av sandra - 12 februari 2011 08:57

Hellu;)<3

Nu var det ett tag sen jag bloggade men jag har inte orkat och har inte haft tid. Men jag kan ju säga vad´jag gjorde hela denna veckan i detta inlägget;)

 

Då börjar vi....<3

 

Måndag: Först var jag i skolan 9-3 vi hade temadag kvinnorjouren och hade inga vanliga lektioner.Sen efter skolan hade min mentorsgruppstädet så vi städa också. Sen efter jag hade städat så va jag med Emma, mamma kom hem idag och när jag och Emma kom hem till mig åkte vi iväg och hämta Sammy. Det var roligt att träffa honom sen handlade vi. Sen var vi hemma hos mig och hade kul...;)<3

 

Tisdag: Det började med att jag och Emma hade selle till gympan och jag , Emma och Isabelle hade gympalektion för vi ska ha egna lektioner för klassen:) Det gick bra tyckte jag. Sen gick jag i skolan till kl 3 sen va jag med Emma och hade kul. jag e med Emma typ varje dag så ni vet det :)<3

 

Onsdag: Först skolan sen Emma, vi hade kul Sen stack jag hem och när jag kom hem frågade pappa mig om jag ville följa men honom till hbg och lämna TV men där vi skulle lämna tbx den men det var inte öppet så vi fick åka hem igen. Sen pluggade jag till Eng provet men det gick väl sådär med det. Sen efter det spela jag wii med Malin och Thomas.Sen gick jag och la mig..

 

Fredag: Skolan halv 9 till 3. Vi hade ENG prov och jag svarde på alla frågor utan en glosa som jag kom på efter jag hade lämnat in provet-.- sörigt. Och sen fick vi också reda på MA provet men det gick inte alls bra.... Men skit i det. Sen efter skolan va jag med Emma och Bella och sen vid halv 9 gick Bella hem och jag och Emma var själva en stund och sen när vi skulle sticka hem fick jag inte upp mitt lås men sen fick jag det och sen spela jag wii med Malin och sen smsade jag med Emma...;)<3

 

Inlägg på Lördag och Söndag kommer senare 

Ha det bra idag :)<3

 

/ fottobruden:)<3 

Ovido - Quiz & Flashcards